zondag 2 november 2014

Baby clothes; de leukste webshops


De kraambezoekweken lopen op zijn einde, en man, wat hebben de kids veel kleertjes gekregen! Heel lief, en zeker nodig, gezien de enorme hoeveelheden lichaamssappen die de kleertjes nogal eens met een ander kleurtje bedekken, maar allemaal mijn smaak? Niet echt nee. Dus dan maar zelf aanschaffen.
Ik heb wel eens gehoord dat jongenskleding shoppen veel lastiger is dan meisjes. Daar heb ik geen last van! Misschien omdat ik houd van basic en stoer, in plaats van allekleurenvanderegenboog-kleertjes. Ik heb een selectie gemaakt van mijn favoriete webshop; Kiabi,nl, die -naar mijn idee- het meest betaalbare en leuke kleertjes heeft voor mijn kids. Hier heb ik nog jongens en meisjes gemixt. Hieronder vind je een overzicht van webshops waar ik speciaal een selectie voor jongens heb gemaakt, want ook de baby boys (en stoere baby girls!) hebben genoeg leuks om aan te trekken!

Ps. leuke note: deze webshops zijn van Nederlandse (jonge) vrouwen, die ontzettend creatief hun kleertjes maken. Zeker een aanrader om eens naar te kijken! En nee - dit is geen advertorial.










Van boven naar beneden:
www.krijtwit.nl
www.luckyno7.nl
www.madebywolferien.wordpress.com
www.sproet-sprout.nl
www.suzyb.nu
www.etsy.com/shop/ToTheMoonAndBackKids
www.little-indians.nl

3 opmerkingen:

Maureen Denissen zei

Wat een super schattige kledingstukken!

Sonja deJ zei

Helemaal mee eens ;-) !

Vlijtig Liesje zei

Veel zwart-wit! Zelf houd ik ook wel erg van kleurtjes.