zaterdag 8 november 2014

Something old..

Eindelijk; de laatste kilo's hebben een paar weken nog geduurd, maar nu -na elf weken- zit ik officieel op (onder) mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Dat betekent weer een hele garderobe tot mijn beschikking! Ik kon gelukkig alweer een hoop aan, maar door mijn zachte buikje lukte de meeste broeken nog maar 'net aan', en als ik íets niet mooi vind, dan zijn het wel lovehandles die boven een te strakke broek uitpiepen. Brrr.
Maar het was weer tijd om eens goed naar mijn garderobe te kijken. En dan kom je soms leuke dingen tegen. Bijvoorbeeld dit oude jasje van Zara. Al dik het geld eruit gehaald, want toen ik hem niet kocht droeg ik hem wel wekelijks. Alleen heeft ie een tijd ver weg in de kast gehangen. Zonde, vind ik; hij is nog hartstikke leuk.

Even een snel Instagram outfitje geschoten. Kort maar krachtige post, excusez; de baby's willen aandacht!


Jasje: Zara (oud) T-shirt: Vila (oud) Broek: H&M (oud)

Like?

2 opmerkingen:

Maai zei

Wouw, binnen 11 weken, ik vind het knap. Hoop dat mij dat ook gaat lukken maar zie het voor nu nog somber in. Word voorlopig alleen nog maar dikker. En je ziet er super uit!

Sonja deJ zei

Dank je wel! Borstvoeding did the trick! Doe er niets aan, moet zelfs bij eten. Succes, gaat vast lukken!