zaterdag 29 november 2014

Webshop Van Mariel

Time for a change.

Er was eens.. een blog, die wilde veranderen van domeinnaam. Er waren ook (eerder dan verwacht) eens twee baby's, die de tijd van mamma behoorlijk opslokken. Dus, een blog die een paar maanden in slaap is geweest, maar nu weer langzamerhand aan het opbouwen is. Er was daarnaast ook nog eens een Instagramaccount, waar er de slaapfase van de blog toch nog snel wat posts gedaan konden worden. Van de almaar groeiende baby's buik, van het nieuwe huis en persoonlijke elementen. Ik kon en kan er heerlijk mijn ei kwijt, maar het is een aanvulling op de blog, niet een vervanging. Het begon te kriebelen, en nu post ik weer standaard minimaal twee keer per week. Tevreden!

De webshop 'van Mariel' vond ik een aantal maanden geleden via Instagram. Door steeds meer interieurblogs te gaan volgen, wekte dit mijn interesse. Ik werd namelijk niet blij van het oude interieur, dat zo goed als allemaal mee is gegaan naar het nieuwe huis. Het paste niet meer bij ons, niet meer in de huidige situatie. Time for a change.

En daar zijn we druk mee bezig. Vriendlief met klussen, zoals eerder laten zien heeft hij buiten van pallets een mooi loungeset gemaakt, zoals te zien in favorieten uit mijn eigen interieur. Ik met kopen, want zo creatief als ik ben, zo onhandig ben ik met een hamer. En er is zoveel leuks! Zo vond ik dus de webshop van Van Mariel, een interieur decoratieshop waar je allerlei mooie posters en kaarten kunt vinden voor een leuk prijsje. 

Mijn kaartenrek in mijn kamer verandert regelmatig. Ik vind het leuk om een interieur aan te passen aan het seizoen. Winterse elementen in de kaarten vind ik enorm leuk, en staan goed bij de rest. En natuurlijk zwart-wit, wat goed past bij de boekenplank van de HEMA. Met de foto's krijg je gelijk een impressie van de winterse aanvullingen die ik heb gedaan aan mijn woonkamer. Like?






Dit is een advertorial

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Zo'n kaartenrek is een ideale manier om een wisselende tentoonstelling te doen!